wtorek, 30 czerwca 2009

Wróciłam

Wszystko co dobre szybko się kończy.Wróciłam już w piątek z urlopowego wyjazdu w Bory Tucholskie.Piszę dopero dziś,ponieważ padł mi system.Już jest wszystko dobrze dzięki pomocy mojego siostrzeńca.
Urlop spędzałam z siostrą,a później dojechał do nas jej syn.Pogoda była jaka była,ale nie było źle.W domu jest kominek,więc na noc paliłyśmy w nim.W dzień natomiast jak nie padało spacerowałyśmy,jeździłyśmy na rowerach i nadrabiałyśmy zaległości w lekturach.Ja oczywiście nie byłabym sobą,gybym nie miała czegoś w rękach.Skończyłam haftować upominkowy portret damy.Potem dalej dziergałam firankę z elementów,której mam dopiero 1/3 całości.

Tak wyglada wyhaftowana dama




Teraz pokazę kilka zdjęć z okolicy i naszego pobytu









Oto goście przybywający na naszą działkę







Koncertujący kos na sąsiedniej działce





A na koniec trochę zdjęć ludziowych podczas zajęć









6 komentarzy:

  1. To teraz wypoczęta i pełna sił będziesz robić robótkę za robótką:-)
    Dama piękna, pokaż ją po oprawieniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam pourlopowo:)
    Dama jest przepiękna. Jestem ciekawa jak będzie się prezentowała po oprawieniu.
    Zdjęcia pokazują pełen relaks w pięknych okolicznośiach przyrody^_^. Pozdraiwam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to urlop miałaś super! I jakich fajnych gości miałyście!
    Dama prześliczna!
    Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie klimaty ,spokój ,cisza ,bez tłoku , można czuć się swobodnie . Portret damy -piękny .Mnie czeka jeszcze 12 dni roboczych .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  5. ...Dama przepiękna, aż się nie chce wierzyć ,że to malowane igłą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. dama śliczna,widzę ze urlop udany
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)