niedziela, 19 lipca 2009

Zielony skończony

Nareszcie mogę pokazać coś skończonego dla ludzi.Po wielu robótkach dla domu (haftowany obrazek i firanka z elementów-nadal nie skończona) udało mi się ukończyć zielonego "trupa".Wydziergałam go z ok.40 dkg włóczki.Sweterek dziergało się bardzo przyjemnie i szybko,tylko musiał dojrzeć do zszycia.Oto kilka zdjęć.





Trochę się ugotowałam w trakcie "sesji".Mam nadzieję,że będzie jednym z ulubionych ciuszków.
Teraz zabrałam się za kolejną letnią bluzeczkę.Nie będzie to kolejny ciuszek w zielonym kolorze.Zdecydowałam się na niebieski.
Tak wygląda oryginał i fragment mojej robótki.



Jest to model z Leny 2/2009,a użyta włóczka to Myra,druty nr 3.

Persjanko,ticon,Rene,Yrso,Ahrano,ren_i dziewczyny bardzo dziękuję,że Wam się podoba sweterek.Myślę,że będzie należał do moich ulubionych ciuszków,nie tylko z powodu koloru.

edi-bk ja również podglądnęłam Twoje prace i bardzo mi miło,że komuś podobają się takie same robótki.Mój sweterek wyszedł chyba w sam raz,jak widać na zdjęciach.

10 komentarzy:

  1. Chwaliłam na żywo, ale pochwalę jeszcze raz- piękny sweterek!
    Topik, który zaczęłaś również wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek, a i kolorek fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wypieściłaś ten sweterek:) Perfekcyjne wygląda w całości, a jak zerknęłam na wykończenie przy szyi, to naprawdę jestem pełna podziwu. Chyba będzie Twoim ulubionym?^_^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sweterek, pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój faktycznie wyszedł świetnie. Bardzo podoba mi się w tym kolorze, chyba sie przełamię i zrobie go jeszcze raz. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. swetrek super,a i top zapowiada się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek wyszedł bardzo fajnie:)
    Niebieski był zawsze, wydawałoby się ostatnim kolorem ,jaki bym wybrała ale o dziwo... dziergam z niebieskiej Virgini :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek slicznie lezy .W chłodniejsze dni będzie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek!
    Bardzo ładnie wyglądasz w tym odcieniu zieleni :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek b.ładnie układa się na figurze i pasuje do spódnicy .
    Ładne kwiatki na komódce i na ścianie .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)