sobota, 3 października 2009

Kolejne wyróżnienie

Po raz drugi spotkała mnie bardzo miła niespodzianka.Dostałam kolejne wyróżnienie.

Nie uważam się za osobę szczególnie kreatywną i myślę,że jest wiele innych osób zasługujących na to. Mimo to bean bardzo Tobie dziękuję.

Zgodnie z tradycją powinnam przekazać je dalej.Jak zwykle wyróżniłabym wszystkie blogi na które zaglądam.

Wyróżnienie przekazuję:Porannej,Marcie i Ani.

Robótkowo nic nowego nie pokazuję,bo moje cztery(już trzy)kociaki zabierają mi mnóstwo czasu.W domu zostały już trzy maleństwa,bo jeden znalazł nowy dom.

ticon,Bea.S,Czrcie Psoty,Lucyna,lamika88,Yrsa,kociaki są przeurocze,bardzo wesołe,no i bardzo rozrabiają.O frywolitkach myślałam podobnie,że to nie moja liga.Ale po pierwszych próbach zmieniłam zdanie.

bean,ze śmiechu nie pękłam.Moje pierwsze próby wyglądały podobnie,jeśli nie gorzej.Nie poddawaj się,a na pewno wszystko się Tobie uda.Tylko jak we wszystkim trzeba nabrać wprawy.Ćwiczyć,ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.

4 komentarze:

  1. Gosieńko, serdecznie dziękuję! cóż za miła niespodzianka w ten chorobliwy weekend - mamy z córką katary i kaszle, także dziękuję raz jeszcze za wyróżnienie i poprawę nastroju :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Małgosiu! Jest mi bardzo miło.
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i te słodkie kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyróżnienia jak najbardziej zasłużonego , robisz piękne rzeczy i ciągle się rozwijasz .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzyj do mnie. Czeka tam na Ciebie niespodzianka

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)