niedziela, 31 stycznia 2010

Pakiet

Spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Od beso_78 otrzymałam taki oto pakiet wyróżnień



Beatko, dziękuję Tobie bardzo serdecznie. Miło jest, gdy podoba się komuś to co robię. Dziękuję, że mnie odwiedzacie. A po tych odwiedzinach pozostają takie miłe niespodzianki.

Ten pakiecik wędruje do:

          Rene

          Patrycji

          Yrsy

          Bean

          mimusi

Tak wymieniać mogłabym bez końca.

Dziękuję Wam wszystkim za życzenia urodzinowe i za miłe komentarze dotyczące baktusa. Jest bardzo cieplutki i bardzo przydaje sie na tegoroczną zimę. Jeśli chodzi o druty, to jestem z nich bardzo zadowolona. Fantastycznie się dzierga przy ich pomocy.

Pozdrawiam Was cieplutko. Oby wiosna zjawiła się jak najprędzej.

Zapomniałabym! Zapisałam się na candy u Marty.

2 komentarze:

  1. Małgosiu , bardzo dziękuję za osłodę , ale trochę mi wstyd bo ostatnio zapuściłam mojego bloga , można powiedzieć ,że porósł chwastami.
    Minął rok jak go prowadzę , muszę pomyśleć o nowym wystroju , bo Twój nowy bardzo mi się podoba .
    Z tego co widzę obchodziłaś okrągłe urodziny , więc proszę przyjmij ode mnie serdeczne życzenia wszystkiego co najlepsze , zdrowia , szczęścia i pomyślności we wszystkich aspektach życia .
    Zapatrzyłam się na przepiękną serwetę i szal/ z kotem Gustawem/ , Twoje siostry mają szczęście ,że Cię mają.
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, dziękuję ślicznie za wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)