sobota, 13 marca 2010

Wyróżnienie

Od Lucynki dostałam takie oto wyróżnienie:

Lucynko dziękuję Tobie bardzo serdecznie. Jedną z zasad tego wyróżnienia jest przekazanie go 10 osobom. Mam ogromny problem z wybranie ich, bo wszystkie blogi, które mam w zakładkach bardzo lubię i uwielbiam do nich zaglądać. Dlatego tym razem przekazuję je wszystkim osobom tworzącym blogi i dodatkowo tym, które mnie odwiedzają i pozostawiają komentarze.

Robótkowo dzieje się cały czas. Skończyłam czekoladową serwetkę. Chwilowo nie mogę się pochwalić, bo serwetka poszła w świat, a ja nie zrobiłam zdjęcia.  Obiecuję, że jak tylko nadarzy się okazja zrobię to i Wam pokażę.

Zaczęłam mój pierwszy sweterek robiony od góry i muszę przyznać, że robi się go świetnie. Bardzo przyjemna robótka.

Dziękuję Wam wszystkim za tyle pochwał, jestem wniebowzięta! Serwetka od początku wpadła mi w oko, że koniecznie musiałam ja mieć. No to mam. Takie zazdrostki i zawieszki wybrała klientka, a mnie fajnie się je robiło. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)