czwartek, 11 listopada 2010

W przerwach

Dzisiaj pokażę co udało mi się zrobić w tytułowych przerwach. Jak pisałam ciągle dzieję szale i nie zanosi się, aby to uległo zmianie. W przerwach między tymi szalami, żeby zupełnie nie oszaleć udało mi się zrobić kilka maleństw.

Na początek serwetka filetowa.


Serwetkę wydziergana z nici Chiara 20 Madeira szydełkiem nr 1 Prym. Grubość nici i szydełko to moje ulubione.

Drugi drobiazg to haftowana baletnica z zestawu czterech haftów.


Pozostały do wyszycia jeszcze dwie, ale powolutku w przerwach między większymi pracami je wykonam.

Dobiega końca praca nad drugim czerwonym szalem. Pozostała do wydziergania bordiura i zastanawiam się nad tym, aby wydziergać inną niż w pierwszym.

Na koniec dziękuję wszystkim za pozytywną ocenę mojego szala. Jest to bardzo miłe. Wszystkie pochwały dodają mi skrzydeł i jeszcze większej ochoty do dalszej pracy.

9 komentarzy:

  1. Maleństw? Cudne prace!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna serweta i baletnica! Bardzo staranne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka bardzo mi się spodobała - kolejna koronkowa robota w Twoim wykonaniu, bo przecież i szale są mocno koronkowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba każda chciałaby takie cuda "w przerwach" popełniać...
    w pełni oczarowana - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladne! Ta serwetka jest niesamowita! Tak rowniutko zrobiona, ze az milo patrzec.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać Twoje prace, bo wszystkie są tak precyzyjnie wykonane, że tylko wzdychać!!!
    Cudeńka :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno tu nie zaglądałam a tu tyle nowości, ten sweterek jest prześliczny, szal robi wrażenie a najbardziej mnie urzekła baletnica :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,
    ja myślałam, że dobrze na drutach robię - i też od ... przedszkola :), ale wpadłam w kompleksy patrząc na Twoje dzieła. Mnie najlepiej wychodzą żakardowe - różnokolorowe wzorki, natomiast dostałam niedawno bardzo cienką włóczkę i chciałam z niej zrobić taki delikatny, cienki szal. Poszukiwania wzoru w necie doprowadziły mnie na twojego bloga :). Czy udostępniasz wzory swoich robótek? Ten czarny jest rewelacyjny - jeśli możesz się podzielić to bardzo chętnie skorzystam. Proszę o maila na adres calicja@vp.pl
    Dzięki i raz jeszcze - wielkie uznanie.
    pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)