piątek, 3 czerwca 2011

Magnoliowy prezent

Wczoraj otrzymałam "magnoliową niespodziankę" od Yrsy.




Z bijącym sercem i ogromną ciekawością otwierałam kopertę. Znalazłam w niej cudowną torbę ze słodką zawartością i karteczką, która nie została uwieczniona na zdjęciu, bo najzwyczajniej zapomniałam ją dołożyć. Bardzo podoba mi się tkanina z której została uszyta. Podziwiam precyzję i dokładność wykonania.
Torba miała dzisiaj swoją premierę, a moje koleżanki z pracy były nią oczarowane tak samo jak ja.
Muszę dodać, że jest to moja pierwsza wygrana w candy.
Yrso, bardzo dziękuję za fantastyczną niespodziankę.

Dziękuję wszystkim za pochwały dla mojej serwetki.

3 komentarze:

  1. całkowicie sie z tobą zgadzam
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamień z serca , jest mi bardzo miło ,że torba spełnia swoją rolę .
    Życzę Ci wspaniałego urlopu , wypoczywaj i niech Ci słoneczko ładnie przyświeca , a temperatury niech nie szaleją -pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  3. Torbę dostałaś świetną, w kolorach jakie lubię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)