niedziela, 27 maja 2012

Z rękawem

Dzierganie poncza pomału idzie na przód. W oryginale jest z rękawami, więc i ja pomyślałam, że takie zrobię. Dzisiaj udało mi się wydziergać rękaw. Tak oto prezentuje się z tym rękawem.





Jak widać po zdjęciach pozostało wydziergać drugi rękaw oraz golf na dekolcie i będzie gotowe.
Jeśli chodzi o tę włóczkę to fajnie się z niej dzierga i jak to alpaka jest fantastycznie miękka. Dzisiaj już wiem, że włóczki wystarczy na to ponczo, chociaż początkowo miałam obawy, że tak nie będzie.

Yrsa, szal wydziergany i czeka mnie zrobienie kolejnego takiego szala.
Anno, mam nadzieję, że Twoja ciekawość została zaspokojona.
Grażynko, mam nadzieję być na następnym spotkaniu.

Na dzisiaj to tyle. Zmykam dziergać drugi rękaw.
Trzymajcie się ciepło, bo u mnie dzisiaj jest trochę chłodniej niż było w poprzednich dniach.

UPDATE
bean, specjalnie dla Ciebie zdjęcie oryginału o którym zupełnie zapomniałam.


4 komentarze:

  1. Zaintrygowałaś mnie tym ponczem z rękawkami. Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić efektu końcowego, hmmm... Będę czekać z niecierpliwością na pokaz gotowca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i z górki dalej poleci i będzie śliczne ponczo . powodzenia Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe to ponczo :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)