niedziela, 3 czerwca 2012

Już gotowe

Już jest gotowe moje ponczo z rękawami. Dość szybko po skończeniu dziergania udało mi się pochować nitki, czego bardzo nie lubię. Byłam bardzo ciekawa końcowego efektu, dlatego nie musiało długo czekać na wykonanie tej czynności.
Teraz będzie kilka zdjęć.










Mnie się podoba i mam nadzieję, że Wasze zdanie jest podobne.

W końcu też zabrałam się za blokowanie szala dla siostry. Wydziergałam go z Scrumptious lace Fyberspates w cudnym wiśniowym kolorze.













Kolor najbliższy rzeczywistemu jest chyba na zdjęciu z kocurkiem. Chociaż na ludzkich zdjęciach nie jest zbyt mocno przekłamany.


W SAL-owym haftowaniu Madame Wiosennej przybyło w tym tygodniu kilka krzyżyków. Mam cichą nadzieję skończyć go do pierwszego dnia lata i zabrać się za kolejną damę.

27 komentarzy:

  1. Super :-)
    Genialne ponczo z rękawami.
    Super w nim wyglądasz. A na dodatek w moim ulubionym kolorze :-)
    Szal - cudny.
    Piękny kolor.
    Rewelacja po prostu. A zdjęcie z kocurkiem - piękne.
    Podobają mi się te dziewczyny z kolorowymi włosami - super.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę z ręka na sercu przyznać...że cudności nadziergałaś!!!!
    Szal boski -moim ulubionym wzorkiem( siostra będzie przeszczęśliwa) a ponczo świetne i super w nim wyglądasz:)
    Pozdrawiam b

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się i ponczo i szal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szal:))A ponczo rewelacja,świetnie w nim wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponczo rewelacyjne. Takie jak lubię. Ja też takie chcę :). Czy dwa takie same egzemplarze mogą " chodzić" po Elblągu? No ja może wybrałabym inny kolor, chociaż ten tez mi się podoba. Oczarowana nim jestem po prostu!
    Pozdrawiam
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, dziękuję bardzo. No pewnie, że dwa takie egzemplarze, a mpze nawet i wiecej moga "chodzić".

      Usuń
  6. Ponczo z rękawkami jest rewelacyjne :) I jak pięknie w nim wyglądasz! Super.
    Szal również bardzo mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super poncho i piękny szal:-) Madame wychodzi ślicznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojoj ile się dzieje! Tyle cudowności na raz!Poncho rewelacja!Szal mgiełka!A haft przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję pięknie za wszystkie ochy i achy. Bardzo mnie cieszy, że Wam sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne ponczo, klawy pomysl. Szal....ach, co tu mowic, piekny jest i tyle. Ja kocham takie szale. Twoje hafty podziwiam i napodziwiac sie nie moge, ja nie umiem utrzymac igly w rece, jestem hafciarskim kompletnym beztalenciem. Tym bardziej podziwiam cudze prace.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponczo prezentuje się znakomicie, szal również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponczo jest świetne i powstało w samą porę chyba, bo jesień nagle nadeszła ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponczo świetne, przyda się na chłodne wieczory i ranki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne ponczo ..madame coraz piękniejsza , ja się przymierzam do Madame melody..

    OdpowiedzUsuń
  15. No wdzianko rewelacyjne!!!!Bardzo oryginalny projekt!!!I w świetnym kolorze!!!!:)
    A szal no cóż widziałam już tego typu wiele ....ale wciąż nieodmiennie zachwycają mnie swoją urodą ;)!!!Siostra będzie myślę baaaaardzo wdzięczna!!!!:)Prawdziwy kunszt wykonania!!!Ja to nawet nie próbuję takiego cuda robić ,bo chyba nic by z tego nie wyszło :(Może kiedyś ...
    Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ponczo jest super,chętnie bym takie przygarnęła.Chusta wyszła śliczne .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poncho jest genialne, a szal śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ponczo fantastyczne! Szal prześliczny! Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Miałam obawy przed wydzierganiem tego poncza. Jest ono noszalne i wydaje mi się wygodne.

      Usuń
  20. Poncho , ale inne , bardzo intrygujący fason .
    Podpatruję , może da się ten fason przerobić i wykonać po krawiecku .
    Ach te Twoje szale , każdy piękny w kolorze i wzorze , delikatny i w XXXL rozmiarze .
    Widać wielki wkład pracy i serca .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yrso, Twoje pochwały zawsze radują moje serce. Jeśli chodzi o szycie i konstrukcje krawieckie, to ja nie bardzo na tym się znam. Wzór szala to te same listki co na Twojej chuście. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  21. Gosia to ponczo jest rewelacyjne :-) Wielkia jesteś jak zawsze wielka!!!
    Nie nauczyłaś mnie tej sztuczki - robienia od góry :-(
    ale myslę, że kiedyś wybiorę się na korepetycje do Elbląga :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ponczo jest rewelacyjne, uwielbiam szarości i jeśli nie wiem jakiego koloru mam użyć to oczywiście bez wahania wybieram szary ( jego wszelkie niuanse) poza tym pasuje do wszystkiego, jest neutralny...jeszcze raz brawo!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)