niedziela, 21 września 2014

Laelia

Wydziergałam kolejny sweterek wg projektu Hani






















Dane techniczne:
wzór: Laelia
włóczka: Filcolana Arwetta Classic kolor nr 813, zużyłam 6 motków i trochę siódmego.
druty: KnitPro nr 3,5 i 3,0

Gdy zaczynałam dziergać sweterek nie doczytałam, że motyw ażurowy w części jest dwustronny. Zauważyłam mój błąd dopiero gdy zaczęłam wyrabiać go na rękawach. Sweterek był już prawie skończony, więc nawet nie pomyślałam o pruciu. Pomimo tego błędu bardzo mi się podoba i lubię go bardzo, bardzo.
Uwielbiam projekty Hani i na pewno jeszcze nie jeden wydziergam.

17 komentarzy:

  1. Super w nim wyglądasz. Kolor bardzo twarzowy. Ja nie widzę żadnego błędu w ażurze, jest tak jak powinno być.
    Uwielbiam takie sweterki zakrywające to i owo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz też już nie widzę błędu ;) To też mój ulubiony fason. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Czy ktoś oprócz Ciebie dostrzegłby ten błąd? Bardzo dobrze, że to Ci głowy nie zaprząta, bo efekt jest świetny i kolor taki inny, w sam raz na pochmurne dni! Można zapytać, jaki rozmiar dziergałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nikt nie zauważyłby tego błędu, skoro ja zobaczyłam już na końcu robótki :) Kolor też mi się bardzo podoba!!! Dziergałam rozmiar M :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śliczny sweterek! Piękny wzór i cudny fason - bardzo mi się podoba :-) Kolor rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) projekty Hani są perfekcyjne :) Bardzo lubię je dziergać :)))) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jest piękny! Wyglądasz rewelacyjnie, jaki błąd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja błąd widzę, ale to moja słodka tajemnica ;) I tak mi się też podoba :)

      Usuń
  5. Świetny sweterek :) Uwielbiam projekty Hani, jakiś czas temu zaczęłam kolejny ale musiałam przestać dziergać bo mi się wymiary zaczęły zmieniać więc jak już się unormują to dopiero wrócę do sweterka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Ja kocham projekty Hani :))))) Wracaj do dziergania sweterka najszybciej jak się da !!!

      Usuń
  6. Mimo, że dziergałam ten sweterek dwukrotnie, nie zauważyłam Twojego błędu. Tak miało być :) Wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Ja zauważyłam już pod sam koniec ;) Taka też mi się podoba :)

      Usuń
  7. Małgosiu, jaki błąd, dozwolone są przecież indywidualne wariacje dziewiarek. Ja też robię go jako jednostronny bo lepiej się robi. Patrząc na Twoją Lailę znowu rośnie mi apetyt na ten sweterek, a jakoś go zarzuciłam na letni czas. Pięknie w nim wyglądasz jest bezbłędny!!!!.Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja nie mam problemów z dzierganiem dwustronnych ażurów. Wydziergaj ten sweterek, a na pewno będziesz zadowolona :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)