niedziela, 18 września 2011

Dew Drops Shawl

Skończyłam kolejną chustę. Jest to tytułowa Dew Drops Shawl. Kolejny wzór, który polubiłam i mam nadzieje na więcej.






Chusta jest już u właścicielki i bardzo się podoba.
Nie wiem jaka to włóczka, bo to ze starych zapasów i była bez banderoli  . Jedyna pewna wiadomośc to ta, że dziergałam ją drutami nr 4 i zużyłam na nia jeden motek.

W sweterku Paekivi jacket skończyłam korpus i czeka mnie zrobienie rękawów. Minie trochę czasu aż je zrobię, bo mam pilniejsze zadanie. O tym innym razem.

Po mału zaczęłam też przygotowania do świąt. Usupłałam trochę frywolitkowych aniołków, bo w poprzednim roku uadło mi się zrobić aż trzy. Teraz jest już inaczej. Oto one:




Gosza,  dziękuję.
Anka, violetta666, ambiguity, Basia, guga, dziękuję serdecznie.
woalka, mnie to się nie bardzo podoba, ale sweterek już polubiłam i muszę go mieć także.
Dziergam Sobie, to jest Kashmir tureckiej firmy Bene Nati.
Marzeno, nie bój się ażurów, bo wbrew pozorom nie są one trudne jak się to wydaje.
lamika88, zrób, to naprawdę jest wdzięczny wzór.
samosia, w planie są kolejne.
kachazet, kuszę i będę kusić.
Yrsa, cieszy mnie, że specfachowcom sie podoba, a że na drutach to chyba widać.
Drutomanka, to nie jest biały kolor. Jest to bardzo jasny szary, który nie bardzo dał się utrwalić na zdjęciu.

31 komentarzy:

  1. Szal fantastyczny, ileż aniołów. Im więcej osób robi ozdoby świąteczne, tym jest mi raźniej, witaj w klubie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Och Boże! Zachwycający kolor i wzór!!!!
    Znakomita praca, chusta marzenie!!!!
    Frywolitkowe aniołki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta sliczna,ale aniołki mnie zachwyciły
    pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Super chusta,a aniołki cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne to wszystko - i aniołki i chusta. Patrzę na te cuda i słów brak, żeby je odpowiednio skomentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna chusta , kolejny urzekająco delikatny wzór , jednak kolory nie dla mnie . Podoba mi się pomysł cieniowanej nitki ,dodatkowy efekt .
    Zastanawiam się jak robisz aniołki , czółenkiem ? czy na igle?
    Myślę ,że sposób na igle jest łatwiejszy , zamierzam spróbować , może uda mi się wykonać chociaż malutką gwiazdkę .
    Frywolitkowe aniołki są uroczo lekkie i delikatne w zestawieniu z gwiazdkami będą piękną dekoracją zielonego drzewka .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołki są absolutnie piękne:) Spora rodzinka.
    Chusta jest śliczna i też marzy mi się taką zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioły zapierają dech w piersiach:))
    Chusty..śliczne..ja nieśmiało zaczynam w chustach,m ale zawsze mi coś nie wychodzi..nie moge się napatrzeć na Twoje dzieła..

    Pozdrawiam

    agadzieje

    www.agadzieje.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne aniołki, ja tez cieszyłabym się z takiej chusty

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta ,a aniołki no cóż śliczne i wyglądają jak na próbie "jeziora łabędziego".Rób dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna chusta i jakie cudne są te aniołki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta chusta też mi się marzy :) Piękna jest, niesamowita... A z taką anielską ochroną na pewno nikomu nic złego się nie stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta chusta, no i aniołki też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna chusta,a aniołki zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak dobrze przygotowane świateczne ozdoby i tak dobra organizacja pracy jest zawsze przedmiotem mojej zazdrości. Piękne te aniołki - i tak ich dużo ^__^

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak mnie ten wzór się podoba!. Jak się w końcu odrobię z papierów i zaległości - też taką sobie zrobię. A Twoja chusta piękna!.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta piękna, a anioły zachwycające!!! Cudne są. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Szal przepiękny druty to dla mnie czarna magia . A aniołki BOSKIE , jest jakiś wzór na nie czy może są robione na swój sposób . Ja nie moją wzoru w zeszłym roku sama coś tam wymyśliłam ././.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chusta i frywolitki.
    Małgosiu, czuję się u Ciebie zupełnie jak u siebie ;)
    Tylko z tą różnicą, że moje wyroby nie zachwycają mnie tak, jak Twoje!
    Cuda...

    OdpowiedzUsuń
  20. Szalśliczny a aniołki cudne Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojejciu, jaka wielka anielska rodzinka!!! Pięknie prezentują się w takiej ilości :)
    Chusta jest wspaniała - piękny wzorek wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta super! I wełenka bardzo fajna. A frywolitek po prostu zazdroszczę, nie potrafię takich śliczności robić. Prawdziwa zgraja tych aniołow:)

    OdpowiedzUsuń
  23. czy już pisałam ze jest świetna :) no to pisze bo sama uwielbiam też chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chusta i aniołki cudne , ja jestem w trakcie robienie pierwszego frywolitkowego aniołka . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna chusta!! kolor cudnie się układa:)

    Anioły mnie powaliły normalnie na kolana!!! Nawet nie wiedziałam że z frywolitek da się anioła zrobić, mam w swoim dorobku tylko gwiazdki i serwetki :D Czy można zapytać gdzie można znaleźć/kupić schemat do takiego janioła?? Z góry wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Frywolitkowe anioły przecudnej urody.
    Zazdroszczę umiejętności robienia frywolitek ,takie cuda powstają:))
    Chusta śliczna.:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu!!
    Chusta sliczna!
    Cieszę się , ze ja zorbiłas bo moge cię o cos zapytać! Własnie jestem w trakcie jej rpbienia.I nie wiem co pokręciłam...nie pasuje mi wzór do ilości oczek a pilnuje tabeli jaka jest podana z ilościa oczek!

    Ale też widze u ciebie, ze nie dodawałas na brzegach w kązdym rzędzie oczka tylko z co drugim...

    Podpowiedz coś! proszę!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uwielbiam ten wzór i już kilka razy go zastosowałam. Piękna Twoja chusta. A aniołki... Co tu dużo mówić... Bardzo pracochłonne i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  29. CHusta taka piękna ,że aż dech zapiera!!!Ja takie aniołki też chcę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi w chustach najbardziej podoba się to, że możemy je stosować praktycznie o każdej porze roku. Ja w szczególności wybieram włóczki https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Paris/43 gdyż zależy mi na bardzo wysokiej jakości efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)