niedziela, 16 listopada 2014

Behind My Back

We wrześniu Justyna opublikowała eBook  What the Heart Wants. Od razu wpadł mi w oko wzór sweterka, który chciałam kiedyś w nie określonej przyszłości wydziergać. Traf chciał, że Justyna zaprosiła mnie do wzięcia udziału w KAL'u organizowanym w grupie na Ravelry. To był znak, że nie trzeba czekać na bliżej nie określoną przyszłość i natychmiast zabierać się do roboty. Zakupiłam stosowną wełnę na ten projekt i zaczęłam dziergać. 
I oto jest skończony mój sweterek  Behind My Back.






























Dane techniczne:
włóczka:  Malabrigo Arroyo w kolorze Aguas. Na sweterek zużyłam 340 g wełny.
druty: KnitPro 4,0

W końcu udało mi się wydziergać coś dla siebie. Najważniejsze, że utrafiłam z rozmiarem, co ostatnio jakoś mi nie wychodziło.
Ze sweterkiem polubiłam się od pierwszego założenia. Wełna również będzie jedną z moich ulubionych.
Z wzoru Justyny dziergało się bezproblemowo i na pewno jeszcze nie jeden sweterek i nie tylko wydziergam wg Jej wzorów. 


32 komentarze:

  1. Sweterek wygląda pięknie a Ty w nim olśniewająco .Piękną włóczkę wybrałaś na ten projekt .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek został moim ulubionym :) Włóczka jest cudowna :)

      Usuń
  2. Gosiu- cudny sweterek. Wzór na plecach - rewelacja. I ten wspaniały kotek:-) Pozdrawiam serdecznie. Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, dziękuję :) W imieniu własnym i kota Feliksa :)

      Usuń
  3. Śliczny. Piękna robota, wzór i kolor!
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody i sweterek i modelka :) Szkoda, że ja tak nie umiem :(
    Z pozdrowieniami
    Sylwia z http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za to potrafisz robić inne piękne rzeczy :)

      Usuń
  5. Cudny sweterek :-) Piękne kolory i doskonały wzór :-) A na dodatek doskonale w nim wyglądasz. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Też się sobie w nim podobam :)

      Usuń
  6. Nie wierzę! Już drugi Behind My Back jaki ostatnio widzę! Wychodzi na to, że dziergałyśmy nasze w tym samym czasie! Tylko, ze mój jeszcze czeka na sesję zdjęciową :) Śliczny!!! Żal mi strasznie, że nie wiedziałam o tym KALu i nie mam zdjęć wip ... :(:(:( Jaki żal! Naprawdę żal niesamowity :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączyłam do KALa :):):) Cieszę się jak dziecko!!! Jednak można wziąć udział bez zdjęć pośrednich :) Dzięki Tobie o nim się dowiedziałam Małgosiu! Dzięki ogromne za tego posta :):):)

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo, że dołączyłaś do KAL'a :) Teraz czekam na Twoje zdjęcia :)

      Usuń
  7. no to się pozachwycam:piękny,piękny,piękny wszystko w nim fajne i kolor i włóczka i wzór,co tu dużo gadać; świetny jest i już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja zachwycam się nim za każdym razem gdy go zakładam :)

      Usuń
  8. Fantastyczny sweterek, świetny wzór i jest naprawdę twarzowy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweterek i pięknie w nim wyglądasz.Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie Ci w nim, wełna fenomenalna! Kusi mnie okropnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Wełna jest cudowna i na pewno nie jedną rzecz z niej wydziergam :)

      Usuń
  11. Jaki zaskakujący wzór, gładki przód i interesujące plecy, super!
    I jaki piękny kocur!... *^o^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Właśnie te interesujące plecy mnie urzekły w nim :)

      Usuń
  12. Podziwiałam już Twój sweter na Rav. Bardzo mi się podoba - i wzór i włóczka. A Ty pięknie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda i prezentuje się na Tobie.
    Jestem chyba po raz pierwszy.
    Pozdrówki i pogłaskanki dla kociambra.

    OdpowiedzUsuń
  14. Spotkajmy się przy stole, Podzielmy się sercami, Z tymi, którzy są teraz I co byli z nami. Bo Bóg rozdaje miłość, Wszystkim, bez wyjątku, Zesłaną na ziemię w małym Dzieciątku.
    Spokojnych świat życzy Dorota

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)