wtorek, 30 września 2014

Fiołkowa

Wydziergałam kolejną chustę, chustę Dew Drops Shawl. Bardzo lubię ten wzór i kilka już popełniłam. Tym razem dziergałam ją dla przyjaciółki.


                                     














Dane techniczne:
włóczka: Alize Kid Royal kupiona w stacjonarnym sklepie w Elblągu, zużyłam 2 motki i kilka metrów z trzeciego. Dosłownie tylko tyle aby zamknąć oczka.
druty: KnitPro 3,75

Kilka dni temu dotarła do mnie paczuszka z cudowną wełną. Wełna to Jilly Dream In Color w pięknym kolorze Indigo. Powstanie z niej kolejna chusta. Będzie ona prezentem dla koleżanki z pracy, która odchodzi na emeryturę. I to będzie kolejna Dew Drops Shawl.


27 komentarzy:

  1. Cudna pod każdym względem! Też lubię ten wzór. Piękny kolorek i idealne wykonanie. Uwielbiam takie mgiełki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Też lubię i zabieram się za kolejną :)

      Usuń
  2. Piękna Małgosiu jest ta chusta. Ja jakoś nie potrafię sobie z nią poradzić, choć podchodziłam już kilka razy:-) Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wg mnie nie jest taka trudna :) Pozdrawiam serdecznie z Elbląga :)

      Usuń
  3. Cudna chusta, wszystko w niej idealne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna mgiełka :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta błękitna mgiełka!!!!!
    W życiu bym tego nie zrobiła!
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Przepiękna chusta w idealnym kolorze :-) Uwielbiam ten wzór mimo, że jeszcze nie miałam odwagi z niego dziergać... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim pierwszy raz ją wydziergałam, to też podchodziłam do niej jak do jeża! Wbrew pozorom nie jest taka trudna :)

      Usuń
  7. Śliczna, wygląda na delikatną, leciutką mgiełkę.
    Wybrałaś piękną włóczkę na chustę dla koleżanki, w ślicznym kolorze, gatunku... będzie piękna :)
    Pozdrawiam ciepło- Jola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, i taka jest w rzeczywistości :) Dziergało mi się przyjemnie, bo to tez kolor. który lubię :)

      Usuń
  8. Wspaniała chusta jak mgiełka i ten piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna! Od dawna mam wydrukowany ten wzór i ciągle wydaje mi się za trudny... szkoda, że mieszkasz tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, dziękuję bardzo :) Oj tak, wielka szkoda :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Bardzo lubię niebieski. Chusta wyszła piękna. Wzór mam od dawna, ale może jak będzie odpowiednia włóczka to i plany się zmienią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna! Niestety nie mój kolor , ale wzór bardzo lubię, dziergam już kolejną..5 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To też jest mój ulubiony wzór :)

      Usuń
  12. Po prostu piekna , taka niezwykla i delikatna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)