wtorek, 18 maja 2010

10 zdjęcie

Lucynka zaprosiła mnie do zabawy w 10 zdjęcie.

Z najstarszych posiadanych na komputerze zdjęć należy odszukać dziesiąte, licząc od najstarszego. Następnie zaprezentować je na blogu i przedstawić krótką jego historię.

Z tymi starszymi zdjęciami będzie kłopot, ponieważ jeszcze dwa lata temu byłam niekomputerowa, a na dodatek odkąd padł mi system i miałam problem z odzyskaniem zdjęć nie przechowuję ich na dysku. Moje najstarsze zdjęcia na dysku pochodzą  z ubiegłorocznych wakacji.

Oto moje 10 zdjęcie

Znajduje się na nim mój siostrzeniec. Podczas gry w kometkę lotka wpadła nam na dach i trzeba było ją z tego dachu zdjąć. On tego zadania się podjął i dlatego wylądował na nim.

Do zabawy zapraszam wszystkich odwiedzających mnie, a którzy nie brali udziału w tej zabawie.

1 komentarz:

  1. Siostrzeniec nie wygląda na zestresowanego chodzeniem po stromym dachu , miał podwójne szczęście bo dodatkowo jego poświęcenie zostało udokumentowane .
    Z tym 10 zdjęciem też mam problem bo odkąd robię zdjęcia cyfrówką , dużo zdjęć mi przepada , bywa ,że skasują się przypadkowo już w aparacie , ale najczęściej giną w komputerze .
    Wolę jednak starą metodę przechowywania zdjęć w albumie.Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)