sobota, 30 sierpnia 2014

W kolorach jesieni

Dwa lata temu kupiłam w Zagrodzie cudowną ręcznie przędzioną wełnę. Wełna została uprzędziona przez Laurę.


                                                       Zdjęcie pożyczone z bloga Laury 



Są to te dwa środkowe, jesienne moteczki. Leżały sobie w pudle, a ja nie miałam na nie żadnego pomysłu. W końcu Hania zaprojektowała piękną chustę i olśniło mnie. To jest właśnie TO!!! Długo się nie zastanawiałam, wyciągnęłam z pudła moteczki, przewinęłam je i jeden już przerobiłam. 
Oto co powstało z tej cudownej wełny.
















Dane techniczne:
wzór: On the Move 
włóczka: merino superwash 360 m, jeden motek 100g
druty: KnitPro 4,0

Wzór bardzo przyjemny w pracy i nie wykluczam, że jeszcze nie jedną taką chustę wydziergam.

Na koniec kolejne miejsce odkryte przez Feliksa, czyli górne szafki kuchenne.





12 komentarzy:

  1. Wyjątkowo dobrana para - włóczka i wzór. Stworzone dla siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) Też tak uważam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna mieszanka kolorów. Podoba mi się Twoja chusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo lubię tę kombinację kolorów :)

      Usuń
  4. Piękny wzór oddający kolory wełny! Cudnie to zaplanowałaś, cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. W sam raz na takie ponure dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Laurkowe wełny są przepiękne. Idealnie dobrałaś wzór do swojego jesiennego merynosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie przepiękne :) Trochę długo to trwało, ale w końcu jest :)

      Usuń
  7. Piękna chusta z cudnej wełny :-) Świetny miałaś pomysł!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)