niedziela, 11 października 2009

Szale-ństwo

Na wielu blogach widzę,że ogarnęło nas szalowo-chustowe szaleństwo.Minie również to nie ominęło.Tak jak wiele z Was zapragnęłam lekkiego jak mgiełka szala.Dlatego też długo nie myśląc wybrałam się do mojej ulubionej pasmanterii i zakupiłam stosowną włóczkę,bo z moich zbiorów nic nie mogłam wybrać.Kupiłam Lunę w kolorze bardzo jasnej kawy z mlekiem.Wybrałam wzór i zabrałam się do roboty.

Oto oryginał

A tak wygląda efekt mojej pracy


Frywolitki dalej zawzięcie ćwiczę i plączę gwiazdki na świąteczne drzewko.

Spotkała mnie znowu kolejna miła niespodzianka.Od Lucyny dostałam kolejne wyróżnienie.Lucynko bardzo serdecznie Tobie dziękuję.

Również u Lucyny kolejne candy.Z okazji okrągłych urodzin do rozdania piękne kolczyki.

Na kocim froncie nie wiele się zmieniło.Chociaż zostały już dwa słodziaki.

Dziękuję wszystkim odwiedzającym mnie i zostawiającym miłe komentarze.One zawsze są zachętą do dalszej pracy.Dziękuję bardzo.

12 komentarzy:

  1. I mnie ogarnęło SZAL-eństwo właśnie zaczęłam dziergać szal ,może nie tak duży.Twój będzie piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie zjawiskowy ,delikatny i piękny , ale też chyba trudny wzór , wymagający dużej uwagi . Gratuluje pięknego prezentu i wyróżnień -pozdrawiam Yrsa
    P.S. kociaki potrafią podbić serce są takie słodkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal zapowiada się ciekawie,no i do tego jeszcze z cieniutkiej luny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba też chwycę za druty, SZALeć w takim towarzystwie to sama przyjemność, a jaki piękny efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór jest bardzo wdzięczny a efekt końcowy urzekający, sama go ostatnio skończyłam. Powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kociaki jak to małe koty - przesłodkie. Nie zgłoszę się po żadnego, bo jak już pisałam, szukamy dorosłego kota, dziękuję Ci bardzo za ofertę.
    Ale ten Twój duży biało-rudy jest cudowny! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się szale delikatne jak mgiełka - Twój zapowiada się wspaniale :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam i zapraszam do mnie po małe "conieco"

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam cieplutko )Zapraszam po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny szal:-). Taki delikatny...:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lekka mgiełka na wieczory w ciepłych kapciach przed filozoficznie trzaskającym ogniu w kominku... ech, rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  12. tak się właśnie zastanawiałam gdzie go widziałam, cudny, czy możesz podzielić się wzorem?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)