poniedziałek, 26 października 2015

Dla Mufinka

I znowu u mnie jest cicho. Ale zostałam wezwana do tablicy. 
Ola z bloga Handmade Project zadała mi pytanie dlaczego milczę. Otóż Olu kiepsko u mnie z weną do pisania. 
Robótkowo jak zwykle dzieję się sporo. Udało mi się wydziergać trzy szale, a czwarty jest w trakcie dziergania. I w planie są kolejne. Powstały też nowe sweterki. Tylko brak zdjęć, aby tym wszystkim się pochwalić. Mam nadzieję to naprawić.

W lipcu i sierpniu dla znajomej z facebooka, która spodziewała się maleństwa powstał kocyk oraz sweterek z bucikami. 

Na początek kocyk 






















Dane techniczne:
wzór: Dolphins 
włóczka: YarnArt Jeans 
druty: KnitPro 4,0

Sweterek i buciki 



\





Dane techniczne:
wzór: Linnie
włóczka: YarnArt Jeans
druty: KnitPro 3,5












Dane techniczne:
włóczka: YarnArt Jeans
druty: KnitPro 2,5

Olu, dziękuję za szturchańca :)

4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że mam taką moc wywoływania :)
    Cieszę się, że się podzieliłaś z nami udziergami :) Kocyk jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu cudny kocyk a sweterek i buciki słodziutkie.Piekne rzeczy wydziergałaś.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :-) Wspaniałe prezenty dla maleństwa :-) Najbardziej podoba mi się kocyk - jest doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje robótki dla maluszków! Kusi mnie, żeby też wydziergać te buciki dla mojego siostrzeńca. Kocyk i sweterek też są cudne. I kolorki takie klasyczne i eleganckie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)