niedziela, 12 lipca 2009

Wyciągnęłam z szafy

Długo mnie tu nie było,ale nie miałam co pokazać.Cały czas dziergam firankę elementową .Będzie bardzo duża(150cmx230cm),wiec póki co już nie mogę na nią patrzeć.Dlatego też długo nie myślałam i wyciągnęłam trupa z szafy.Jest to taki trochę jesienny sweterek.Wzór zaczerpnęłam z Sandry 9/2008



Mój będzie oczywiście zielony,bo to mój ulubiony kolor.Sweterek był już zrobiony,tylko czekał na zblokowanie i zszycie.Dzisiaj go blokuję.





Kolor na zdjęciach jest przekłamany.Pokażę go na kłębku wełny,z której dziergam.Jest to włóczka Polo,bardzo miła w dotyku i przyjemna w robocie.Na tym zdjęciu kolor jest najblższy rzeczywistemu.



Gotowy sweterek postaram się pokazać po niedzieli.

Lucyna,Rene,Jo-hanah,Yrso,Ahrana,ren_i urlop był bardzo udany,pomimo nie bardzo dobrej pogody.Oprawioną damę pokażę jak siostra oprawi.

7 komentarzy:

  1. bardzo ladna zielen..ja ostatnio tez wygrzebalam trupki ale jakos niemrawo mi idzie ich dokanczanie..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam i zdębiałam. Cóż za zbieżnośc w wykonywanych robótkach. Mam zrobione zazdrostki w tulipany i tą co dziergasz teraz. A ten sweterek też zrobiłam ale wyszedł za mały i poszedł do sprucia. Mam nadzieję, że z Twoim wszystko będzie dobrze. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trup zapowiada się bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się wybrany przez Ciebie sweterek, czekam na prezentację gotowego:)
    Zielony, to obok niebieskiego, także i mój ulubiony kolor:) Pozdrawiam^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ,kolor w motku wygląda całkiem inaczej , jest o wiele jaśniejszy i ładniejszy . Raglanowe rękawy bardzo lubię , dobrze leżą .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  6. ....kolorek super a sweterek zapowiada się na taki z gatunku *ulubiony ,bo pasuje do wszystkiego*.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek zapowiada się ciekawie i kolorek super

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)