niedziela, 30 sierpnia 2009

Szal i wyróżnienie

Lucyna z Po nitce do kłębka obdarowała mnie takim oto wyróżnieniem

Czuję się zaszczycona,że mimo krótkiego stażu w blogowaniu ktoś o mnie pamiętał.Dziękuję bardzo :-)

Teraz na mnie kolej aby wyróżnić jakiś blog.Na wyróżnienie zasługują wszystkie,ale postaram się wybrać.

Wyróżniam zatem:

Poranną z http://porannagazeta.blogspot.com/

kiwiknitting z http://made-of-wool.bloog.pl/

Martę z http://sprezyna-sprezyna.blogspot.com/

Na koniec pochwalę sie ukończonym szalem,prezentem dla mojej rodzonej siostry.



Jak widać na trzecim zdjęciu szal robiony był od środka.Jeszcze raz przypomnę,że wzór otrzymałam od Dagi.

Jo-hanah,Yrso takie spotkania w realu są fajną sprawą.Można poznać nowe i ciekawe osoby znane tylko wirtualnie.

Poranna,Lucynko faktycznie było super.Na frywolitki mam coraz większą ochotę.Zamówiłam już w Empiku stosowny podręcznik.

Dziękuję wszystkim odwiedzającym mnie i zostawiających komentarze.

4 komentarze:

  1. Gratuluje wyróżnienia .
    Szal piękny , bardzo mi się podoba wzór , ale jeszcze dużo i długo muszę się uczyć , aby pomyśleć o takim cudzie.Myślałam o kursie szydełkowania , ale doba musiałaby mieć przynajmniej 36 h.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyróżnienia i bardzo dziękuję za wyróżnienie dla mojego bloga :o) szal jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNY szal :))) Siostra na pewno będzie z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szal i czy ja moglabym prosić o schemat bo ten jest w granicach moich mozliwoci. Bo te piękne robione na drutach bedą musiały jeszcze dluugo poczekać aż ktoś mi pokarze jak sie je robi.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)