niedziela, 19 grudnia 2010

Szara mgła

Dzisiaj chciałabym pokazać moją szarą mgłę, ale nie w pogodzie lecz w postaci szala. Szal został skończony już jakiś czas temu. Zdążyłam też go zblokować, ale ze zdjęciami tu już był problem z powodu pogody jaka jest za oknem. Dzisiaj udało mi się zrobić kilka zdjęć. Oto one:





Szal został zrobiony wzorem Ocean Waves, którego autorką jest Jagienka. Ma on być niespodzianką, prezentem świątecznym i dlatego mam wielką tremę czy będzie się podobał obdarowanej osobie. Wydziergałam go z włóczki kupionej w e-dziewiarce. Włóczka dzierga się fantastycznie i jest bardzo mięciutka i milutka w dotyku.

Teraz jest kolej na ozdoby świąteczne, których w tym roku zrobiłam niewiele, a wręcz minimalną ilość. Powodem jest totalny brak czasu.

Na pierwszy ogień idzie moja pierwsza w życiu bombka wykonana techniką temari. Bardzo podoba mi się ta technika i mam zamiar zrobić więcej takich bombek. Już kupiłam następne kule, kordonki i będę ozdabiać.




Jeden z frywolitkowych aniołków, których w zeszłym roku zrobiłam całe mnóstwo. Nie został ani jeden, bo wszystkie zostały rozdane. Więc nie pozostało mi nic innego jak kilka wykonać.


W poprzednią niedzielę byłam z Lucynką na spotkaniu Maranciaków. To kilka zdjęć prac wykonanych przez forumowiczki.







To są moje cukiereczki, które dostałam na tym spotkaniu od dehajoli. Bardzo mi było miło Cię poznać. Dziękuję za cukierasy, które na pewno zawisną na tegorocznej choince.



Agato, szal po prostu rozciągnęłam na suszarce i obciążyłam spinaczami do prania.

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe komentarze do moich prac.

13 komentarzy:

  1. Szal śliczny, bardzo podoba mi się wzór, Ozdoby zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szal to prawdziwa piękność. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się przyzwyczaiłam ,że robisz cuda na drutach i szydełku , ale ta nowa technika ozdabiania bombek to już za dużo , może po świętach napiszesz coś więcej i wyjaśnisz "ciemnej masie" czyli mnie "jak to się robi?"
    Tymczasem Małgosiu życzę Ci dobrych , wesołych i pięknych świat , zdrowia i szczęścia w Nowym Roku 2011 kolejnych zwariowanych i pięknych pomysłów , ale tymczasem odetchnij sobie , a szal na 101% wprawi obdarowaną w zachwyt .
    Pozdrawiam ciepło Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  4. szal cudny..ozdoby piękne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem przekonana, że szal spodoba się nowej właścicielce - jest piękny!
    A jeśli chodzi o ozdoby świąteczne, to chciałoby się je oglądać i oglądać w nieskończoność. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny szal! Robi wrażenie,

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna szara mgła a bombka- bombowa. pozdrawiam jola

    OdpowiedzUsuń
  8. szal pewnikiem się spodoba, nie moze być inaczej, ale ta bombka, jestem niż zachwycona też taką chcę ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a u mnie nie widać obrazków, buuuuuu :-(((

    OdpowiedzUsuń
  10. Ani jednego obrazka!Wczoraj też nie było widać...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zeżarło mi zdjęcia!!!!! Chyba muszę wstawić je od nowa:( Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko sliczne ale bombka temari (?) mnie powaliła! Pierwszy raz widze takie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombki i aniołek jak i wszystko cudowne..

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)