sobota, 24 maja 2014

Inspiracja

Mniej więcej rok temu zobaczyłam tę oto bluzeczkę. Wiele nie myśląc kupiłam wydawnictwo Inspiration 050 - Cotton Styles for Family & Home, w którym był opublikowany wzór.
Wydziergałam dla siebie błękitną bluzeczkę, która tak spodobała się siostrze, że poprosiła mnie o wydzierganie takiej samej. Wybór padł na kolor czerwony. Przez całe lato nie miałam czasu i zrobiłam ją dopiero we wrześniu lub październiku. Pozostało tylko pochowanie nitek i blokowanie. Nie zrobiłam tego, bo była już jesień i zima się zbliżała. Bluzeczka całą zimę spędziła w koszyku. Za to teraz wyciągnęłam ją i dokończyłam chowając nitki i blokując.



Na tym dolnym zdjęciu kolor jest najbliższy rzeczywistemu.














Bluzeczki oczywiście nie dziergałam wg opisu. Wzór sugerował dzianinę zszywaną, a ja tego nie znoszę. Robiłam ją w kawałku, tyle że od dołu nie od góry.
Użyłam bawełny Almina Madame Tricote, a druty KnitPro nr 3.
Bluzeczka już jest w posiadaniu siostry. Mam nadzieję, że jej się podoba.

Pozdrawiam wszystkich ciepło i życzę wspaniałego weekendu.

12 komentarzy:

  1. A jak mogłaby się nie podobać?Bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu podtrzymuję - sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się podoba bo jest śliczna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna bluzeczka :-) bardzo mi się podoba. Jest doskonała i na dodatek rewelacyjnie na Tobie leży.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję :) Ja trochę błędów znalazłabym, ale o tym sza ;)

      Usuń
  5. Świetna bluzeczka! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna bluzeczka. Świetnie leży no i do twarzy Ci w czerwonym:-). Ale siostrze pewnie też:-)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, dziękują bardzo :) A kiedyś nie lubiłam czerwonego ;) Oczywiście siostra też dobrze wygląda w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)