poniedziałek, 30 sierpnia 2010

“Co lubię” i spotkanie Maranciaków

Zasady:
1.Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
2.Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3.Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem

1. Do zabawy zaprosiła mnie  Janeczka  za co dziękuję.

2. Lubię:
- rozpocząć dzień kubkiem gorącej aromatycznej kawy
- wszelkiej maści robótki ręczne
- czytać książki   
- obejrzeć dobry film 
- uwielbiam dobrą herbatę
- spacery po lesie, a od niedawna zbierać przy okazji grzyby
- nasze polskie morze
- zapach skoszonej trawy, bo przypomina mi dzieciństwo i wakacje spędzone na wsi u dziadka 
- zaglądać na Wasze blogi i czerpać z nich pomysły na kolejne robótki
- internet

3. Tego punktu nie wykonam, bo gdy zaglądam do Was to już wiele wzięło udział  w zabawie.

**********

Wczoraj byłam na spotkaniu robótkowym w Gdańsku. Spotkanie zorganizowały dziewczyny z Forum u Maranty. Pojechałam tam z Lucyną i naszą koleżanką Celiną. Było cudownie, jak na każdym takim spotkaniu. Mogłyśmy obejrzeć swoje prace i pozachwycać się nowymi technikami. Zdjęć jest niewiele, bo zajęta byłam pomocą w odczytaniu wzoru szala Summit i zapomniałam o robieniu zdjęć.

To moje zdęcia






Dziękuję wszystkim za miłe komentarze dotyczące mojego szala.                             

9 komentarzy:

  1. Spotkanie bylo cudowne nie mogę się doczekać następnego .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że mogłam poznać Was wszystkie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego spotkania to Wam zazdroszczę ;) na pewno było super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Było super! Już niemogę doczekać się następnego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli w Gdańsku - to czy przybłędy - obserwatorki blogów prześlicznych, dziewiarki też mogą się kiedyś przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu , ja nie na temat...przymierzam sie do szala alpine i mam totalny brak pomysłu jak zacząc,bo oczywiście wzoru nie mam...możesz pomóc?
    ela3s

    OdpowiedzUsuń
  7. Szal śliczny... Czy mogę prosić o opis po polsku bardzo dziękuję. Spróbuję może dam radę. Pozdrawiam
    Wiola
    wiolad8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! Cieszę się, że chcesz zostawić tu swój komentarz. Dziękuję ;)